Dana 22. I 23.08.2009.
Šar-planinaU organizaciji P.K. „Jelak“ Tetovo P.K.“Teteks“ Tetovo na 3. tradicionalnom usponu na Titov vrh (2747n/m) (Šar planina) sudjelovalo je oko 200 ljudi iz petnaestak društava. Među njima i nas dvoje Nikola i Diana Ginoski. Okupljanje planinara bilo je zakazano u pl. domu „Smreka“ u subotu 22.08. Do doma smo došli s autima, a nakon što se ekipa okupila bilo je svečano otvaranje pohoda. Nakon lipe večere, zabave i pisme otišli smo se naspavat jer nas je ujutro čekala zahtjevna tura.

Šar-planina Šar-planina

Šar-planinaPolazak je bio zakazan u 6 ujutro. Uz pratnju lokalnih vodiča i Makedonske gorske službe spašavanja krenuli smo oko 6,30. Nakon dva sata hodanja došli smo do izvora pitke vode gdje smo se stali odmorit. Od tog izvora smo imali prvi zahtjevniji uspon na Kotu od 2400 n/m gdje nas je organizator dočekao s osvježenjem. Put nas je odveo preko sedla na sam vrh. Nakon petosatnog hoda na vrhu smo bili u 11 sati. Sa vrha puca prekrasan pogled na okolne vrhove.
Šar-planina Šar-planina Šar-planina

Šar-planinaTu smo stali oko sat vremena dok smo se odmorili i ručali. Nikolu je kao najmlađeg učesnika intervjuirala jedna od Makedonskih televizija koja je pratila cijeli uspon. Povratak je uslijedio oko podne, a nazad u domu smo bili u 17.00 sati. Usljedila je podjela priznanja i zahvalnica društvima i pojedincima, nakon čega smo se sritni i zadovoljni pozdravili sa svima. Vjerujem da nam to nije zadnji put da smo bili na Šar-planini jer se stvarno ima šta za vidit, a da o gostoprimstvu domaćina i ne govorim. Sve je bilo za čistu peticu i hvala im na svemu. Vidimo se uskoro!