(Ma ne moš falit,brale.)

Dana 20.09.2009.
DinaraNa poziv planinarske udruge “Dinaridi“ uputili smo se na svečano otvaranje planinarskog skloništa na Dinari. Iz Omiša smo krenili u 5 ujutro da bi u Hrvacama pričekali ekipu iz “Dinarida“s kojima smo zajedno došli na start ture kod planinarskog doma Sv.Jakov na Vrdovu(1001 n/m). Dom je nedavno otvoren i ima sve uvjete za prihvat planinara(40 ležaja,kuhinja i lipa blagovaona) te izletnika željnih odmora u prirodi. Od doma smo krenili u 8 i nakon dvi i po ure hodanja kroz predivan krajolik stigli smo do planinarskog skloništa na 1530n/m.

Dinara
Svaka čast ekipi iz “Dinarida“ i iz P.D.“Sv.Jakov“-Bitelić na uloženom trudu i odlično odrađenom poslu jer će ovo sklonište bit idealno za dvodnevne ture na Troglav. Tu smo marendali a Tomo Novaković i Ivan Prelas su se uputili na sam vrh Troglav (1913 n/m),dok su Pjero Orlandini, Zdravko Škobalj i Nenad Jurko ostali na skloništu i prisustvovali svečanom otvaranju. Nakon Čerčinog uvoda te kratke ali jezgrovite mise, sklonište je svečano otvorio Stipe Božić, naš proslavljeni alpinist.
Nakon otvaranja domaćini su počastili sa fažolom i arambašičima te smo se uz dobru spizu i pokoju pivu družili sa oko 200 planinara iz desetak društava. Naravno da je pala i pisma di smo i mi zapivali “Na Omiškoj stini“,pismu koju danas piva sve više planinara.. Bilo nam je zadovoljstvo vidit ekipu iz Kaštela,Splita,Sinja,Trilja,Visa,Po-sušja i sitit se nekih prošlih druženja i veselit se novim. U 3 i po su se sa vrha spustili Tomo i Ivan(svaka čast)te smo se nakon još nekih uru vrimena svi zajedno uputili nazad na dom na Vrdovu. Sve u svemu,jedan odličan đir i sklonište koje ćemo sigurno posjećivati u vrimenu koje je isprid nas.