Duljina stauze 11.5 km.

Vrijeme hoda oko 5:30 h

Oznaka staze 608

Zahtjevna staza

Početak staze je predio Rašeljka, ispred planinarske kuće “Luda kuća”, u smjeru istok.

Staza se nastavlja preko prijevoja Careva gomila (711 mnv) lagano nizbrdo u smjeru istok (pratiti markacije !), te dalje do raskrižja Primorski dolac, (x) sa 607 (sjever Podašpilje – jug Dubrave). 100 m u smjeru sjever od raskrižja nalazi se planinarsko sklonište na Primorskom Docu (Janoševa kućica).

Staza se nastavlja u smjeru istoka preko vršnog grebena s kojega se pružaju spektakularni prizori Biokova, Mosora, Dinare, Kamešnice, bosanskih planina, Pelješca, srednjo-dalmatinskih otoka, posebno Brača, Šolte i Hvara te Bračkog kanala.

Dalje ide u smjeru istoka do raskrižja kraj crkvice Sv.Vid (639 mnv)(x) sa 603, (u pravcu sjevera Svinišće – u pravcu juga Gorica).

Od crkvice nastavlja se u smjeru istoka preko vrhova Velika baba (665 mnv) i Vetrić (603 mnv), te dolazi do raskrižja Kosmatica (612 mnv)(x) sa 604 (u pravcu sjevera Svinišće, donje Tafre – u pravcu juga Mimice).

Od Kosmatice se nastavlja u smjeru istoka na vrhove Golo brdo (697 mnv), Sinjal (761 mnv), Kozji rat (787 mnv) te nizbrdo u smjeru istoka gdje dolazi na raskrižje, s kojim se u smjeru juga dolazi do vrha Kozjak (722 mnv). (istom stazom se vraća na prethodno opisano raskrižje!)

Od raskrižja u smjeru istoka, staza se nastavlja do vrhova Lokvice (671 mnv), Šćap (613 mnv), Biline stine (597 mnv) te do raskrižja Pas (535 mnv)(x) sa 605 (u pravcu sjevera priključna staza Tadići – u pravcu jug Pisak) Put života

Naziv: PK “Luda kuća” – Pas

Početak: PK “Luda kuća”  – N 43° 25.821′, E 016° 43.496′
Kraj: Pas – N 43° 24.618′, E 016° 51.219′

Vrijeme hoda: 5:30 h
Duljina: 11.5 km
Visinska razlika:132 m
Kategorija: zahtjevna staza

Opis: “Luda kuća” – Primorski dolac (x) sa 607 – sv. Vid (x) sa 603 – Kapelica Gospe (x) sa 604 – Pas (x) sa 605

GPX trag je na PLOTROUTE: PK “Luda kuća” – (x) Pas

Step into the OMIŠKA DINARA

Ready for an adventure? Take a dive into our world of photography from exotic locations around the Omiška Dinara