OPIS STAZE I PRAVILA UTRKE

Svi natjecatelji obvezni su kretati se po redoslijedu točaka od 1. do 8.

Start kreće iz Omiša u 9.00h s Velike Plaže i svi su dužni priječi preko pješačkog prijelaza u gradskoj luci (Mul) na kojem će biti zaustavljen promet.

1. točka je kod crkvice Sv. Stipana u naselju Borak. Do nje se može doći cestom te na zavoju podno crkvice skreće put desno. Nakon toga nastavljate kroz zaseok Lelasi, oko 1 km starim putem, koji vodi u kamenolom gdje počinje makadam sve do 2. točke.
  2. točka (živa kontrola) su Popovci (Dubrava) na križanju iz kojeg počinje uspon preko grebena markiranim planinarskim putem sve do sela Podašpilje. Na kraju staze idete asfaltnom cestom desno prema selu Svinišće, te nakon 1 km skrećete kod malog mosta lijevo na prečac te ulazite u kanjon Dvornica markiranom stazom sve do podnožja gdje se nalazi točka 3.
  3. točka (živa i voda) nalazi se kod kućice odmah na kraju puta prije mosta s koje idete asfaltnom cestom 500 metara te skrećete lijevo uz rijeku Cetinu markiranom stazom koja vodi preko Tisnih Stina (točka 4.) prema zaseoku Topići.
  4. točka su Tisne Stine koje se nalaze usred kanjona na najvišoj točci i  panoramskom mjestu te put nastavlja u Topiće.
  5. točka Topići gdje prelazite cestu lijevo te odmah 10m desno na makadamski put koji vodi kroz polje do sela Svinišće.
  6. točka su selo Svinišće (živa kontrola i okrepa) – pokraj crkve (Gospe od Zdravlja) u selu. Vremenski limit je do 14.00h, a svi koji dođu iza bit će diskvalificirani. Od crkve cesta vodi kroz selo do markirane staze za uspon na greben i točku 7.
  7. točka je crkvica Sv. Vida iznad Lokve Rogoznice, mjesto s kojeg nastavlja markirani put sve do Imbera (točke 8.) i našeg planinarskog skloništa u izgradnji „Luda Kuća“
  8. točka je  Imber pokraj pl. skloništa „Luda Kuća“ s izvorom vode. S Imbera se spuštate markiranim putem do sela Čečuci nakon kojeg možete birat stazu za povratak (ucrtanu stazu prema crkvici Sv Stipana, asfaltnu cestu ili markirani pl. Put prema Omišu) sve do cilja (Limit 18.30h) nazad na veliku plažu.

Napomena:

Upustva s kartom će bit podjeljena na startu svim natjecateljima.